En liten idé.

Jag tänkte på det här för länge sen. Att skapa en "blogg". För det var tydligen "jättepopulärt" och "alla" gjorde det. Jag läste artiklar om att t.o.m. totala datoridioter hade bloggar. För "så syns man".

Löjligt egentligen. Inte att saffa en blogg, utan det där om att man måste synas.

Så. Jag skaffade en blogg. Vi får se hur det här går. Med att aktivt skriva. Jag har haft såna här idéer förut och... ja. Låt mig säga så att de är nerlagda nu. De var absolut inget hållbart. Men nu tänkte jag att jag bara skulle försöka skriva lite. Varje dag. Eller nåja. Nästan varje dag. Relativt regelbundet. Det räcker så länge. Speciellt med tanke på hur dålig jag varit på att slå på datorn de senaste månaderna.

Iaf. Det här är bara första. Så ni [eller jag, det är mig jag skriver för] får nöja er [mig] för den här gången.

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback