Hata vintern.

Jag hatar vintern. Så är det bara. Man känner sig alltid helt sovande i det här MÖRKRET. Och det är kallt och otrevligt. Och jag vill inte ens börja tala om snön... Fy.

Det är så det känns just nu iaf. Jag hade en tanke på att städa iordning lite. Det behövs bara lite för vi börjar vara lite duktiga på att hålla ordning. Eller jag börjar vara det. Beroende på hur man ser det. ;) Och sen så borde jag tända massa ljus så kan jag låtsas att jag tycker att den här årstiden är mysig. Fast det är den inte.

Imorrn fyller Micke år. [Se vad hjälpsam jag är, så nu kan ni låtsas att ni hade full koll;)] Jag har inte fått mina pengar ännu dock. Det är ett litet problem gällande present. Jag kan rita vad jag ska ge honom så får han det då pengarna kommer. Är det en bra lösning?:) Iaf så ska vi tydligen till Pelle och Agneta då. [Deras familjetradition]. Och till helgen bör vi fundera på om vi ska ha familjemiddag här. [Våran familjetradition].

Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback