Huvudproblem.

Huvudvärk just nu. Undrar om det är kaffebrist. Rökbrist? Fast jag känner inte för sånt då jag redan har huvudvärk. Och för övrigt har jag känt mig tung i huvudet sen jag vaknade. Så det är säkert nån sjukdom i kroppen som inte riktigt vill bryta ut. Och om det är vinterkräksjukan bryter jag nacken av den som gett mig den. Känn er varnade.

Idag blir inte mycket gjort. Jag känner mig mest bedövad. Jag har inte ens tagit mig i kläderna. Jag är en dålig människa idag. Och så känner jag mest för att krypa långt ner under täcket och förneka att det finns en värld där utanför. Men jag tänkte äta lite middag iaf. Det ska man har jag hört. Men allt annat är satt på total ignorelist just nu.

Micke är för övrigt bråkig och frågar hela tiden vad han vill ha när han fyller år. Jag påstår fortfarande att man måste veta sånt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback