Nyårsplaner.

Två veckor sen jag skrev nu. Enligt bloggen själv iaf.

Nu är den jävla julen över. Köp tårta så firar vi! Närå. Men skönt är det. Men för er som inte har märkt det så är det mellandagsrea. Och då kan folk vara lika galna som i julrean. Så där fick jag för jag ville ha min stjärngardin, för halva priset dessutom.

På lördag är det nyår. Den enda helgdag jag bryr mig om. Vi har mycket lösa planer, men det blir deffinitivt Jakobsberg med syster och Per. Mamma och pappa ville att vi skulle äta där också. Men vi vet inte. Dels för att vi förmodligen har liten Tompa och Sara. [Nåja, så små är dom inte.] Fast lite sugen är jag. För pappa pratar om hummer. Och hummer är fina grejer det. Nåja.

Idag ska jag och Micke shoppa lite. Han har t.ex inte fått sin julklapp av mig. [Håll tummarna för att det är mellandagsrea där.] Och bästis julklapp är inte köpt. Sen vet jag inte om vi hade planerat något mer. Det kanske märks när man är i stan. Åtminstone blir det nyårsspriten;)

Så är det med det. Håll tummarna för att jag blir kallad till arbetsintervju föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback