En trött liten flicka.

Just nu är jag mest trött på att vara trött. Det låter lite dubbelt. Eller... skit samma.

Den här veckan är det så jäkla mycket höst så jag vill bara krypa längst ner under täcket och sova bort hela dagarna. Då man går upp är det svinkallt [och jag märker ingen skillnad senare på dagen heller om man får vara sån]. Och jag är i allmänhet så trött så det är ren plåga att slå upp ögonen. Imorse testade jag teorin att gå upp och duscha på en gång. För om man spolar vatten över hela sig så borde man väl vakna till liv. Inte ens det funkade kan jag meddela. Jag gäspade bara i takt med vattenstrålarna. Och sen tänkte jag att det skulle väl hjälpa med lite kaffe. För det har det alltid gjort tidigare i mitt liv. Kaffe har varit A och O för att vakna på morgnarna. Idag funkade inte ens det.

Jag vet inte om det beror på att det är höst heller. Även om hösten har en tendens att få folk i allmänhet att vilja stanna hemma under täcket i varma sängen så behöver det inte vara så enkelt. Jag läste på bipacksedeln på mina tabletter vad det fanns för biverkningar idag. Och inte helt förvånande så fanns trötthet med. Och det betyder sannolikt att jag kommer känner mig trött och helt slut tills jag slutar äta dem. [Vilket sannolikt är om fem månader]. Det känns inte så muntert.

Jag borde söka lite jobb/skolor idag. Om jag bara skulle känna energi för det. Men det kanske jag lyckas med lite tur. Jag skulle iaf kunna sätta mig och sammanställa ett CV för hand. Någonstans måste man väl börja. Och sen så ska jag jobba ikväll. Det kan bli intressant med tanke på hur trött jag är. Fast det är ingenting mot hur intressant det ska bli att komma upp halv sju imorrn. Det är dags för läkare igen. Och sen ska jag gå till komvux tänkte jag. Det tar förhoppningsvis lång tid så jag fördriver tiden tills jag ska till tomteverkstan. Annars kan jag väl gå till syrran antar jag. Och sen är det tomteverkstan. Sen ska jag till syrran och så ska vi förmodligen gå till mamma och pappa [broende på vädret]. Så ska vi ha sen fars dag fika med pappa. Och sen förmodar jag att jag ska hem och sova. Ser inte ljusare ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback