Ge mig energizer!

Min energi är slut just nu. Jag är tom tom och mer tom. På energi alltså. Jag försöker ordna mina dagar. Gå upp i bra tid gå och lägga mig i bra tid. Äta regelbundet och.. Ja. Det funkar inte kan jag meddela om ni tänkte prova det.

Jag är trött på det mesta för övrigt. Det känns inte som det funkar. Men idag har jag varit duktig. Jag har betalt en räkning. Jag har sökt tre lägenheter. [Väldigt nära Tompa och Sara var den ena. Och det kan ju vara trevligt.] Och jag har t.o.m. sökt jobb. Duktig flicka. Fast dagen är ju knappast slut än. Så jag tänkte ta och rätta till kjolen som jag sydde knasfel på. Mycket irriterande. Mycket arbete i onödan. Mycket korkat. Nåja. Eventuellt kanske jag skulle göra något åt röran i sovrummet. Eller kaoset bland alla papper i garderoben. Fast det vill man inte.

I helgen så var vi något sociala. Markus, Emilia, Robban och hans tjej Anna [visst hette hon så?] var här. Vi spela spel och drack öl. Det var lagom människor att umgås med. Men Tompa och Sara kom inte. Det var tråkigt fast samtidigt så träffar vi ju dom helt garanterat om två veckor.

Nä. Här kan man inte sitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback