Ångest.

Idag: Nervös och panikkänslor.

Jag har tagit reda på hela vägen till jobbet nu. [Det känns konstigt att skriva.] Många byten var det. Borde ju finnas en rakare väg. Men jag vet inte hur. Och eftersom jag inte hittar kändes det lättare så. Och så måste jag ha lite extratid. Eftersom jag inte hittar och inte vet hur lång tid det tar att gå och sådär.

Jag känner mig alldeles skakig. Det var ALLDELES för länge sen jag jobbade nu. Jag känner det i hela kroppen. Jag behöver lugnande. Men sånt håller inte jag på med. Tyvärr. Just nu iaf. Så jag pimplar kaffe och röker istället. Det är säkert jättebra. Eller nåt. Koncentrera mig kan jag inte heller. Jag har försökt läsa men så fort det blir för långa stycken slutar jag mitt i och har inte den blekaste vad jag läst.

Just nu skulle jag ge vad som helst för körkort och bil. Eller att ha nån som kan skjutsa mig. Men man kan inte få allt i livet.

Här har jag ingen ro att sitta. Mer kaffe och nåt att göra av med pirret på. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback