Restless soul.

Seg, trött, rastlös... vad mer? Kissnödig. Nej. Jag ska inte klaga.

Jag försökte att BÖRJA få ordning på allting här. Eller jag har redan börjat, men jag fortsatte. Jag har dammtorkat mycket noga i vardagsrummet nu. Och då menar jag längst in i bokhyllor och alla skivor och filmer och böcker och sånt där. Det där man aldrig orkar men faktiskt borde. Fast jag hade verkligen ingen energi idag. Och flera gånger kände jag att jag bara inte hade lust. Jag blir frustrerad av att försöka hålla ordning och det bara inte går.

Egentligen skulle jag tvätta också. Men jag bestämde mig för att det var för mycket tvätt för att släppa över stan helt själv. Micke skulle kolla om han kunde fixa tvättid på ön. Annars får han nog bita i det sura äpplet och åka med mig till kallhäll på lördag. För övrigt kan han skylla sig själv. Med sitt "jag orkar inte just nu". Som om det är själva tvättandet som är det jobbiga.

Jag är inte riktigt på humör just nu. För det är rent kaos överallt. Och jag är arg på en himla massa. Och jag vill inte skriva det här för det känns som om jag ska ta det F2F med den det gäller istället. Och sluta låtsas som om det inte är någonting.

Dessutom så är jag irriterad på mig själv för att jag aldrig kan bestämma mig för jag vill. Eller få det gjort iaf. Nä. Nu slutar jag. Och går på toa, tar ett glas vin till och dötittar på TV tills Micke kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback