If you wanna know.

Nu var det ett tag sen jag skrev. Igen. Men jag har faktiskt inte riktigt haft tid. Inte en lugn helg på flera veckor. Och på själva veckorna har jag saker att göra. Passar mig bra eftersom jag inte är nån stugsittare. Den här helgen har dock varit relativt lugn. Så nu har jag myror i benen. [Sånt där går oerhört snabbt att få har jag märkt.] Nästa helg jobbar Micke och eftersom jag inte vill sitta hemma och vänta på att han ska komma hem har jag allvarliga planer på att kolla vad syster och Per ska göra. Vad gör man då ens kompisar inte hittar på nåt;) [Pik pik.]

För övrigt är det dags att bestämma något angående återinflyttningsfesten. Jag har en helg som borde vara bra. Eller helgen därefter. Jag är lika rörig som vanligt. Det är så mycket att ta hänsyn till. Speciellt då man vill ha såna där Järfällabor att ta sig tvärsöver stan. De är dåliga på att göra sånt.

Och som vanligt är det tusen saker jag vill göra och ingen energi till att göra det. Snart blir jag less på det. FK är färdig mitt sitt strulande iaf. Alltid nåt.

Resten tar vi nån annan gång. Kanske. Om jag hinner med det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback