Oformad.

Jag känner mig inte riktigt i form just nu. Och i baken surrar alla de där borderna som irriterande getingar. Jag borde städa lägenheten för att det ser för jäkligt ut här. Jag borde träna eller iaf gå ut och gå för det skulle jag må bättre av. Jag borde sy lite. Jag borde ta tag i mitt målande. Jag borde skriva lite så jag kommer in på det igen. Jag borde fundera på vad jag ska göra efter sommaren. Det är dags att öka. Men vad? Hur? Jag borde kolla upp angående bungygump. Snart går det väl att hitta nåt.

Det är pollen överallt nu. Och jag blir tokig. Man brukar bli det då man inte kan andas. Och man får en känsla av att huvudet växer till den dubbla storleken. [Ni har sett pollenreklamen väl? Det är rätt talande.]

Nä. Det här kommer jag ingen vart med. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback