Sol, sol, sol.

Det är sol idag. Som om ni inte skulle ha märkt det men ändå. Man vet aldrig med alla dessa datanördar som fånstirrar på skärmen och förnekar att det finns en värld där utanför iofs;) Iaf så har jag av den anledningen ägnat hela förmiddagen till mitt första solande. Kanske inte en strålande idé med roaccutan i kroppen men jag tänker inte leva i mörker och skugga till i juni. Jag vill bli brun i år. Och om man har avsaknad av pigment så måste man faktiskt börja jobba på det i tid.

FK har äntligen fått ordning på sig på riktigt. Så det rasslade på mitt konto igår. Och sen gjorde jag raskt av med ett par tusen på festivalbiljetter, sodastreamer och nya skor. Men det behövdes.

För övrigt så är jag i vanlig ordning både trött och rastlös. Rastlös för att det känns som jag inte gjort varken nåt vettigt eller roligt på hela veckan. [Inte för att jag bara suttit hemma. Inte alls. Jag har varit hos hudläkaren, jobbat, gått från telefonplan och hem, varit på tomteverkstad och målat på Aspen. Men är man rastlös så är man.] Trött är jag mest för att jag sovit alldeles för dåligt. Ingen aning om varför, det bara blir så ibland. Och eftersom Micke jobbar i helgen har vi inga planer. Och om jag inte tar mig själv i kragen och frågar syrran om dom ska göra något kul lär det bli TV-spel och alldeles för mycket stillasittande. Fast man kan kanske inte alltid vara igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback