Trams.

Jag vill inte var sån men just nu känns det mest.. knasigt...

Kanske är det för att våren är här. Våren är alltid min jobbiga årstid. Fråga inte varför. Eller iofs har jag mina teorier. Dels har jag svårt för förändringarna. Dels så har jag hört att pollenallergi [som jag uppenbarligen har] gör att man kan bli trött bl.a. Ni vet såna där depressionssymtom. [Som om jag inte har haft nog av det iaf.] Fast å andra sidan kan det vara många kansken. Och jag har helt enkelt ingen lust med dom.

Jag är extremt rastlös. Jag funderar på att våldgästa min syster [det skrev jag visst] för att jag är i desperat behov av att göra något. att prata skit med folk. Att ta en öl i goda vänners lag. eller hur sa man nu?:)

För övrigt så MÅSTE jag få mina pengar som det var sagt. För vi ska på SRF. Och det bara är så. Och jag vill till Borlänge senare också. Men sambon min är mindre intresserad.

Och som en pik till min sambo för övrigt: KISSEKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback