Artt bygga nytt.

Jag har strykit färdig all tvätt idag. Good girl.

Så har jag tittat vidare på nya möbler. Det blir dyrt. Men så länge man inte måste ha allt nu, nu. nu så är allt möjligt. Ut med det gamla in med det nya. Jag och Micke är nog på samma sida om det här. Vi tycks vilja ha samma möbler också. Det är rätt bra med tanke på att vi har helt olika stilar oftast. Fast efter fem år så kanske man växer ihop. Hehe. Så nu är det bara att börja spara pengar. Många tusen faktiskt. Det kanske är bra att satsa på att spara ihop det tills vi en dag kan flytta. Det är alltid bra att flytta med nya, ouppackade, saker än med gamla. Sedan blir frågan mest vad vi ska göra av det gamla. Spara, kasta, sälja?

Fast att titta på nya möbler har sina konsekvenser. Jag får känslan av att vilja flytta NU. Jag trivs inte. Visst. Det är en bra lägenhet. Visst. Den har sina möjligheter. Men, det är SVART. Jag vill bo där jag är skriven. Jag vill inte bo så här osäkert. Inte längre. Det räcker nu. Jag vill få ordning på mitt liv. NU. Så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback