Dålig människa.

Jag är dålig på att skriva. Jag vet.

Jag är apfull av energi. Men inget att göra. Det känns som skivan går på repeat nu. Jag måste bestämma mig om mina planer. Går dom? Eller inte? Okej, man kan aldrig bestämma något år tidigare men mitt hjärta skriker.... JAAAAAAAA! Så. What the fuck. Det var status att må dåligt att ha demoner och må dåligt då man var 17. Nu är det bara pest. Nu vill jag vara frisk. Nu vill jag plugga design. Nu vill jag ha jobb. Nu vill jag bli vuxen och redo för bostadsrätt och barn och volvo eller nåt sånt. Fast aldrig Villa-volvo-vovve. ett riktigt liv. Det är alltid bättre.

Jag är ledig resten av veckan. Nice. mindre nice att ha exkursion på tisdag. Tänk på mig då jag måste jaga äckliga djur runt nån jävla sjö. Och jag tänker INTE låna gummistövlar av nån för att gå ut i nån jävla sjö. Det får nån annan göra. Jag HATAR naturkunskap. Har jag sagt det. Och jag har inte kommit till det värsta än. [Håll ut Stina. Snart är allt över.]

Jag måste ringa mina vänner. Jag måste. Jag har saker att planera. Men jag är dålig. Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback