Maybe i skip the doctor today.

Jag är en DÅLIG människa. För jag funderar på att skolka från sjukhuset. [Kallas det skolka om man ska stanna hemma för att plugga?] Egentligen vet jag inte om det behövs. Men jag skulle tycka att det var pest om jag kom efter i Naturkunskapen redan från början. Och jag gillar inte Naturkunskap så risken är rätt så stor. Fast lite kan jag hitta på att det är Mickes fel. För han stal mitt kort imorse. [Bankomatkortet, inte busskortet.] Och det är faktiskt jobbigt att åka och hämta det. det är alltid skönt att ha någon att skylla på för sina egna svagheter.

Fast jag borde börja vara duktig igen snart. [Det är jag inte.] Jag skulle ha sökt någon kurs till vid närmare eftertanke. [Det gjorde jag inte och nu är det försent.] För då skulle jag kunna plugga på 25 procent iaf. Eller lite till. Nästa termin kan jag plugga språk iofs. Det är på 25 procent. Och det vill jag göra hursomhelst. Jag vill utveckla engelskan lite till, jag vill lära mig spanska, italienska vore tufft och finskan har jag funderat på i en evighet. [Mest för att jag faktiskt redan BORDE kunna finska. Jag borde ha varit uppväxt med det. Även om det skulle vara fuskfinska.] Mycket man borde.

Alla bara pratar om att resa någonstans. Jag blir bara avundsjuk. Jag vill också åka nånstans. Egentligen borde man kolla upp billiga resor. Försöka hitta nån lycka i december, eller januari. Fast de billiga länderna är bättre på våren. London t.ex är nog regnigt och jäkligt utan att man utmanar ödet. Paris är en vårstad. Och så vidare. Fast det vore trevligt iaf. Visst älskling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback