Planer.

Okej. Jag är inte så bra på att skriva här just nu. Men jag lovar att bli bättre. Då dagarna återfår sin rutin och veckorna börjar rulla på som om allt gick på något spår.

Idag blir det tvättning på Lidingö. Tvätten hotar att ta över lägenheten så det börjar liksom vara dags. Det är sånt där som hamnar i otakt när det är sommar och sol och man aldrig är hemma. Storhandling är egentligen en till sån sak. Ett körkort och en bil skulle sitta bra fint ibland. Fast det är ju dyrt. Så jag tröstar mig med alla pengar vi sparar så länge. Eller låter bli att slösa. Man får se det hur man vill.

Nu börjar det dock kännas att sommaren går mot sitt slut. Snart är det dags för mig att åter sätta mig i skolbänken. Det är dags att sätta igång med alla saker. Inget mera ligga och slötitta på TV hela veckorna. Det är rätt skönt i sanningens namn. Min rastlöshet kryper i kroppen. Jag försöker komma på något roligt att göra men just nu har jag idétorka. Fast vi har iofs inte varit på Grönan ännu. T.ex. Så nog finns det saker att göra. Om man är lite företagssam. Och så vill jag äta kräftor igen. Med folk.

Nåja. Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen ska jag duscha innan vi ska åka.

Kommentarer
Postat av: Thomas

:)

2006-08-06 @ 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback