Freedom.

Jag är friiiiiiiiiiiiii!!!

Närå. Men idag var min sista viktiga skoldag. Fick tillbaka provet. [Som det inte alls gick åt h-te på som jag var fullt övertygad om.] Och fick veta vad jag fick för betyg. Och nu slipper jag skola tills i januari. Och det är så skönt. Inget mera gå upp klockan sex på tisdagar.

Dock så är det fortfarande massa måsten.

Idag:
Städa köket så långt jag hinner/orkar.
Städa färdigt inne i sovrummet.
Städa vardagsrum garderob om jag hinner/orkar.

Imorrn:
Köpa julklappar inne i stan. Så många jag kan.
Städa vidare om det behövs.

På torsdag:
Åka till skolan om jag har lust.
Köpa julklappar i Jakan. De sista förhoppningsvis.
Pyssla med la familia.

På fredag:
Förhoppningsvis är allt jag behöver göra slå in julklappar.
Och så ska jag nog ta mig en öl och inbilla mig att jag ska komma i julstämning.
Spela fånig julmusik kanske.

På lördag:
Åka till "svärföräldrarna" och fira födelsedag och jul.

På söndag:
Åka till mamma och pappa och fira riktig jul.

Det är förhoppningsvis en hållbar veckoplan. Ja. Visst tror vi på den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback