Måsten.

Jag är en dålig människa just nu. Och en trött en.

Jag borde:
  1. Julstäda så det bara ryker. Jag har megamassa kvar och nu kan man räkna dagar kvar till jul.
  2. Handla julklappar allt vad jag kan. Jag hjälpte mamma köpa julklappar idag. Men det är det närmaste jag kommit. Det börjar dock klarna lite.
  3. Börja sköta om mina matvanor. Jag bara kom på helt plötsligt att det kan ju inte vara särskilt nyttigt för min mage att äta så konstigt som jag gör. Kanske därför den jämnt beter sig konstigt.
  4. Träna! Utnyttja det jävla kortet för i h-te! Och de nya skorna inte att glömma.
  5. Sova som jag ska så kanske jag mår lite bättre.
  6. Fixa på mina "målsättningar". Fast det är en working projekt så det kanske inte borde stå på en sån här lista.
  7. Ta tag i alla mina jäkla projekt. Fixa med skumgummit speciellt så jag blir av med det. Gud så bra det vore. Och ta mig ner i källaren och kolla de där hurtsarna som förhoppningsvis går att få in i garderoben. Och passa på att städa ur källaren samtidigt. Det vore väl strålande.
Nä. Nu är jag trött som en gnu. En enda viktig dag till. Sen kan jag sova till januari. Eller det kan jag inte. Men jag kan låtsas. Sen ska jag överväga om jag tänker gå på den dära julfesten på skolan. Det vore kanske skoj på ett vis. På ett annat vis vore det skönt att få sovmorgon innan det är dags att julpyssla med la familia.

Och. Btw. Jag kom in på kurserna i järfälla iaf. Infokomp har inte meddelat något alls än och med tanke på att de kurserna börjar i mars så tänker de förmodligen inte det. Men en liten kullerbytta kan vi slå iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback