Miss very good.

Jag känner mig riktigt duktig idag. Jag har lyckats städa vårt hemskt stökiga kök. Så nu ser det ut som det ska och inte som det brukar. Det kändes riktigt skönt att laga mat i det idag av den anledningen. Det var rent och fräscht och man ville inte bara gå därifrån på en gång. Lite kvar dock. Kanske hinner med lite smågrejer ikväll. Annars får jag köra vidare imorrn.

Det ser ändå ut som om jag kan få veckoplanen att hålla. Så med lite tur och lite skicklighet så sitter jag och myser framför en film på fredag med en öl i handen och slår in julklappar allt jag kan. Det vore rätt najs. Allt i ordning och kan ta det helt lugnt på lördag och slippa känna mig stressad som jag annars alltid gör. Det skulle vara en skön omväxling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback