Och så en seriös.

Idag hade jag min sista viktiga grej i skolan. Sista provet. Det kändes som det gick åt helvete men men. Jag får väl stå ut. Och det kanske inte gick så illa som jag trodde. Förhoppningsvis. Jag ska släppa det nu tills på tisdag iaf. Ingen idé att älta något jag inte kan göra något åt iaf. Nu har jag iaf bara en enda lektion kvar innan jul. Då får vi tillbaka provet och ska ha betygssnack. Sen är jag leeeeeeeedig. Annars är det bara en gång av social fobi -gruppen innan julen. Det är skönt.

Det som inte är skönt är att vi måste köpa en jäkla massa julklappar nästa vecka. I vanlig ordning har vi skjutit på det och nu är det bara en vecka kvar typ. Och i helgen kan jag inte för jag har inte hunnit få pengar då. Vet inte ens vad jag ska köpa vilket är lite frustrerande. Skulle kunna beställa lite filmer men då är det dags att göra det nu så de hinner fram. Mickes julklapp borde jag beställa iaf. Det andra sket sig ju iaf. Hm.

Jag har fått en ny favoritsida på nätet. www.katthemmet.nu. Jag kikar på kissar varje dag. Väldigt drömskt. De är så söta och fina allihopa. Mitt katthjärta värker. Samtidigt känns det väldigt olämpligt att skaffa katt just nu. Vänta tills vi har flyttat färdigt. Dessutom. Om jag ska till Italien är det ingen bra. Då får jag nog välja bort Italien i så fall och försöka spara till tillskärarakademien istället. Vilka problem man har:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback