Ostressad.

Jag har börjat lyckats slappna av igen. Igen. Vet inte om det är rätt ord. Egentligen. JAg har så länge känt att jag har tusen saker jag borde göra. Och känt mig så stressad av det. Som om jag inte kan slappna av. Utan det är hela tiden så många måsten. Men nu... Jag vet att det fortfarande är mängder av saker jag borde/skulle/kunde. Men det är så skönt att sitta på sängen och titta på dåliga TV-program. Nåt ska vi väl göra åt lägenheten innan imorrn men det är mest viktigt att plocka undan lite. Diska. Annars så är det inte så viktigt. Och alla mina projekt jag borde göra. Äsch. Det är inte så viktigt. Jag tar dom när jag känner för det. Istället ska jag se till att ha batteri i den gamla kameran jag fick av Mickes föräldrar. Börja fota igen. Skissa på mina kläder. Och måla färdigt mina tavlor. Och sen ska jag njuta av att få gå i skolan.

Det är en konstig känsla fortfarande men jag mår faktiskt bra. Numera svarar jag ärligt på frågan om hur jag mår. Jag behöver inte längre ljuga. Jag behöver inte längre le falskt. Nu ska jag bara ta mig till 100% igen. Och sen ska vi hitta en ny lägenhet. Och sen får jag skaffa kisse. Det är vad jag tänker lova för 2007. Och det känns riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback