Tramslista.

Snodd från kompis men det är ju så skojsigt att skriva listor!

om dig
Namn: Eva Kristina Agnesdotter Johansson
Kön: Sånt där tjejigt.
Ålder: 25. [Hur gick det till?]
Längd: 163 tror jag det står i passet.
Vikt: senast jag vägde mig: Det var alldeles för mycket enligt mig. 56 tror jag. Nu vägrar jag väga mig innan jag tränat lagom länge och tycker om min mage igen.
Nickname: Stina, Kick, Kicken, lillasyster, Ariel, Trinity.. Ska jag fortsätta?
Hårfärg: I grunden är det så mitt emellan blond och brunt det går att vara. Fast sen flera år är det bara rött.
Ögonfärg: Gröna.

har du nånsin
Blivit kysst: Jo. Massa gånger bara senaste veckan;)
Ätit sushi: Ja! Och nu blev jag sugen på det också.
Stått på scen: Jo. Var med i en teatergrupp ett tag. Fast fick bara skitroller så då lessnade jag. Och i skolan spelade vi en hel del teater. Det var roligare.
Blivit dumpad: Jupp. Vem har inte det?
Varit ihop med någon som varit otrogen: Jo. Fast jag har bestämt mig för att alla innan Micke inte räknas så han är stryken.
Varit med om en bilolycka: Nä. Turligt nog har jag inte det.
Sett smurfarna: Jag tycker mig minnas att jag gjorde det när jag var liten.
Klättrat på berg: Nä. Men jag VILL.
Sett vita huset: Varken serien eller huset. Serien vill jag inte se men huset kan jag tänka mig att ta en titt på om jag kommer i närheten nångång.

antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt!
Spets eller satin: Eh. Inget egentligen. Men måste jag så... Satin kanske.
Blått eller rött: Rött om man kollar min garderob.
Regn eller snö: Regn.
Ull eller bomull: Bomull.
Rosor eller tusensköna: Rosor. Röda ska de vara. Eller möjligtvis blå för att det är lite udda.
Vår eller höst: Vår. Höst är kallt och otrevligt.
Historia eller vetenskap: Hm. Historia... tror jag.
Matte eller engelska: Engelska.
Öl eller cider: Beroende på humör. Oftare sugen på öl. Och så får det inte vara äckelsöt cider om det ska vara sånt.

inom de senaste 48 timmarna
Har du haft ett seriöst samtal: På sätt och vis har jag väl haft det.
Kramat någon: Jodå.
Bråkat med en kompis: Nope. Det händer inte så ofta.

övrigt
Vad gjorde du förra sommaren: Var på SRF, var på Peace and love, var på landet. Hm... annars minns jag inte. Vi skulle massa men har en känsla av att det inte blev av.
Vad är din värsta ovana: Jag vill göra så mycket så jag får massa halvfärdiga projekt. Men ska fixa det i vinter. [Säger jag ja:)]
Svär du för mycket: Näe. Bara när jag blir riktigt arg eller då jag spelar dumma tv-spel. Tom Micke blir lite chockad.
När duschade du senast: Igår. Han inte imorse. Men ska bada sen tror jag.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Mörkblå.
Vilken färg är dina underkläder: Det var närgånget;) Vita trosor, svart bh.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen alls. TV:n står på och de spelar väl lite musik då och då.
Vad var det sista du sa: "Det känns som det gick åt helvete". Micke frågade om provet.
Vad är brevid dig just nu: Till vänster sängbordet, till höger resten av sovrummet.
Hur ser ditt skrivbord ut: Jag har inget. Men det de stora datorerna står på är lite smårörigt.
Vad var det sista du åt: Kyckling. Men det var igår. Idag har det varit dåligt med mat.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Micke! Om han vill ha mig så länge;)
Har du en lavalampa: Jo. Fast den har inte lyst på en evighet. Den är bara halvfungerande. Dags för en ny. Julklapp?
Hur är vädret just nu: Väldigt svart. Var småruggigt då jag var ute. Otrevligt.
Vad gjorde du igår natt: Jag sov väl. Drömde konstigt.
Vad gör dig glad: En hel del nu för tiden. Jag är klämkäckt positiv för tillfället. Heh.
Om du kunde åka vart du ville just nu, vart skulle du åka: Nya Zeeland, Tailand kanske, Indien, Tokyo, Italien och kolla in den där skolan... Hm. Jag vill så mycket.
Vill du ha barn: Jodå. Såsmåningom. Ingen brådska.
Vad ska dom heta: Astrid och Jöns är ju nedröstat så;) Nä men jag har haft vissa förslag. Fast mitt favoritpojknamn Gustav heter både Mickes kusinbarn och min syssling så det är väl kört. Irriterande nog. De andra är hemliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback