Biljett-dilemma.

Just nu är jag arg. Fast samtidigt glad. Och allt handlar om biljetter. Jag hade för mig att de släppte Iron Maiden biljetterna på onsdag. Fast det var idag. Och precis som jag trodde såldes de slut megasnabbt. J-la piss. Jag vill vill vill vill vill gå på Iron. Men det verkar inte bli i år. Och man vet inte om de kommer till Sthlm nästa år. Till Sverige brukar de komma men... J-la piss som sagt.

Samtidigt fick jag iaf tag i biljetter till Saturday night fever nu på torsdag som vi ville. Bra platser. Rabatterat pris. Och sådär. [Fast jag hade hellre fått Iron-biljetter om jag ska vara helt ärlig.]

För att byta ämne.

I lördags var jag och bästis på Beckmans visning. Det var rätt ballt. Tycker jag iaf. Nu känner jag mig snart som en riktig modemänniska. Och nu är jag ännu mer motiverad att göra allt för att ta mig in på Beckmans. Jag ska bli en cool modemänniska som pimplar Caffe Latte på Östermalmsfiken. [Käckt va?]

I söndags så var jag på söndagsmiddag hos mamma och pappa. Fast syster med sambo hade rymt. Eller de hade stängt av mobilerna och höll på att hjälpa till att städa gröna villan. [De hade kompisar som gifte sig nu i helgen med stort pompa och ståt. Fint ska det va.] Och egentligen hade de meddelat att de inte kunde äta middag igår. Men det hade mamma missat. Så kan det va. Och ingen har missat att Sverige vann guld i hockey va? Tom jag tittade. Jag inte bara tittade lite slött sådär. Jag skyndade mig till mamma och pappa för att hinna innan nedsläpp. Och sen skrek jag åt hockeyspelarna när de gjorde mig nervös. Så kan det gå om man blir ihop med en Micke.

På onsdag är det Edguy iaf. Och på torsdag ska det musikalas som sagt. Och så ska jag glömma bort att jag är arg på mig själv för att jag kom ihåg fel dag och missade boka Iron-biljetter. Fast det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback