Framsteg.

Jag är fortfarande förkyld. Jag nyser och snörvlar och hostar tills huvudet värker. Hemskt otrevligt. Förkylningsmedicinerna var nästan slut såg jag också. Men det funkar nog iaf. Hostmedicinen är så gammal så den har skurit sig, men Micke har köpt ny åt mig.

Fast jag tänker fortfarande gå till Beckmans och titta på kläder i helgen. Om ingen vill vara söt och följa med mig får jag väl gå ensam. Jag har iaf kollat upp alla detaljer nu om det. På TV sa de inte så fasligt mycket. Såg att de hade informationskväll också. Det hade varit rätt smart att gå på om man bortser från en liten detalj. Jag ska på Thåström just den kvällen. Så det funkar inte så hemskt bra.

Idag tänkte jag att jag skulle kolla upp den där sista kursen jag behöver gå på komvux. Det var rätt svårt. Men tillslut fick jag reda på att deras period fem har sista ansökningsdag i maj. Om de har naturkunskap den perioden vet man dock inte exakt. Det stod bara att alla ämnen inte pågår i alla perioder. Men jag skulle vilja ha det överstökat. Så skulle jag vilja fixa en till sak som jag tror jag klantat mig med iofs... men det kanske går att lösa iaf... hoppas jag... annars.. ja... Krångel.

Just nu håller de på att fixa slutdetaljerna i lägenheten. Förhoppningsvis är allt klart sen. Men enligt han som basar på byggföretaget så skulle de skjuta upp låsbytet en vecka för att se "att alla gjort vad de skulle". Vilket innebär att man inte är helt omlåst en veka till. Fast det kan man väl leva med. Fast en av de andra killarna påstod att de skulle byta lås idag. Så Micke lämnade sina nycklar hemma. Ifall att. Nåja.

Jag hoppas iaf att de är färdiga snart. Jag vill sova. Man behöver få vila när man är sjuk. Och det är svårt med folk som gör om i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback