Home, sweet home.

Nu är vi hemma igen. Fast det är rent kaos och det kommer förmodligen, antagligen, och mycket sannolikt krävas många många timmars städning innan det är ordning här igen. Fast vi har väl börjat rätt bra. Vi har torkat igenom skåp och diskat vissa saker iaf. Men ett tag framöver måste allt diskas innan det används. [Eller så kan man diska allt då diskmaskinen sätts in.]

De är inte helt färdiga för den delen heller. Badkaret ska sättas in på plats. Och sen är det väl lite småsaker. Men imorrn är det slutbesiktning. [Hur de kan ha slutbesiktning utan att vara helt färdiga övergår min fantasi, men det kanske är logiskt... eller.. nä.] Men det här blir nog bra då de är helt färdiga och lämnar oss ifred igen.

Nåja. Hursomhelst. Nu kan man inte nå mig i Järfälla längre. [Om man inte passar på i nån lucka eller efter jag gör något i Jakan. Och det gör jag trots allt tre dar i veckan.]

Jag får inte till det här med att skriva just nu. Så nu slutar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback