Surr.

Idag har jag ont i halsen. Men det är bara att ta tjuren vid hornen och åka och jobba iaf. Med mitt jobb får man hemskt dåligt samvete om man sjukskriver sig och lämnar sin kollega helt ensam på ett tvåmansjobb. För övrigt är jag sjukt uttråkad och har inte alls lust att sitta hemma flera dagar.

För övrigt skulle jag behöva få tag i ett videoband. Jag vill inte missa fler Gilmore Girls avsnitt och de är så söta och visar de klockan 20 på tisdagar. Då jag är på jobbet och inte kommer hem försen 21. Hm. Så då måste jag spela in det. Och alla våra videoband har en fruktansvärt risig kvalite. Fast jag vet inte hur kul det känns att åka fram och tillbaka till stan för att köpa ett videoband... Hm. Får se.

Den här veckan blir för övrigt inte särskilt sysslolös och långtråkig. Jag måste boka in bästis där nånstans också har jag lovat. Gud vad viktig man kan låta då.

Kommentarer
Postat av: Värsta snyggingen.

Testa konsum...eller coop...dom har säkert videoband. Eller så ber du din rika pojkvän köpa en vahettere dvdbrännarspelare. Ja? :)
Glöm inte att boka in din bästis, upptagna människa. ;)

2006-02-28 @ 12:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback