Beware of the pirates.

Hur kan båda mina senaste bloggar vara skrivna för tre dagar sedan men på olika datum? Internet har rätt spännande tidsperspektiv ibland. [GUD vad ni bryr er! Ha!]

Värmen fortsätter. Och jag ska inte klaga. Fast jag är fortfarande inte brun. Orättvist. Fast jag är duktig och springer runt i mina linnen och t-shirtar. [Jag blir inte brunare för det. Men jag  känner mig duktig och modig iaf.] Fördelen är att jag inte bränner mig heller. Att bränna sig är dåligt. det gör ont. Och sen måste man ta på sig långärmad och se ut som en hippie när man helst av allt vill klä sig som en hårdrockare. [Jag vet. I-landsproblem.]

Idag var vi på Pirates of the caribbean, tvåan då. Förstårs. Den var bra. Fast jag tycker inte om cliffhangers. Och det har den. [Mer berättar jag inte.] Men gå och se den. Och det var lite humor att lyssna på tonårsflickornas suckar så fort Orlando visade sig på duken. De lär sig säkert också att tycka om riktiga män förr eller senare.

Grönan hänger lite löst just nu pågrund av vissa omständigheter. Och det lutar i så fall åt lördagen. För intresserade. Ni andra kan roa er med att få en intressepil i ögat. [Lång historia.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback