Borta bra men hemma bäst.

Heeeeeeeeeeeeeemma!

Okej. Jag har haft en underbar helg. Dia Psalma var okej. Dark Tranquillity var skitbra. Rickard Wolf var okej. Soilwork var en besvikelse. [Fast de ÄR bra på skiva!] Thåström var UNDERBART. [Hallå, det är ju gud.] Vi orkade inte se Teddybears STHLM men ölen vi drack istället satt fint. Astral Doors var inte så bra, riktigt. Och sen så har vi ätit god mat och pratat med roliga människor hela helgen. Och kissarna var söta. [Fast det värker i mitt katthjärta att inte ha en egen.]

Och inte blev jag bakis heller. Eller jo. På sätt och vis. Men det gick över då jag sov några timmar till. [För övrigt sov alla andra så det hade varit skitfånigt att gå upp då.] Och det bästa på natten i Borlånge är ändå att köpa en pizza. Fast jag var inte ett dugg hungrig så jag tog typ tre tuggor. Fast den satt fint dagen efter. Vi måste börja köpa pizza som nattmat. [För visst finns det en nattöppen pizzeria? Den där vid centralen? Favoritkebabstället? Annars ska jag öppna en.]

Nu ska jag bara vänta på att Micke kommer hem. För seghuvena som åkte till Göteborg åkte så sent så de kommer fram sådär lagom sent. Eller snarare för sent.

Nu ska jag stoppa något i min hungriga mage. [Jag vet, det är sent för att äta. Men jag orkade inte laga mat då jag kom hem. Jag kunde ha chansat på McD, men jag var rädd att porten skulle låsas. Och nu får jag vara så god att laga det som finns. För nu är porten verkligen låst.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback