In a strange mood.

Jag har ett konstigt humör idag. Jag vet inte riktigt varför heller.

Jag hade gjort fel på inspelningen. Så jag spelade inte in Rome. Jag spelade in början på The Beach istället. Korkat. Så nu har vi inte sett de två första två avsnitten på Rome. Nån som har dom? Nåja. Det går alltid att lösa allt. På nåt sätt. För övrigt köpte jag en ny film i Borlänge. Ingen Micke-film. Men det var faktiskt den enda film som jag kunde tänka mig att köpa. "Mitt namn är Dina". Jag har för mig att jag tyckte den var bra. Fast den är ju lite djup.

Det känns som jag borde göra något. Något vettigt. Fast jag vet bara inte vad. Jag har ett konstigt humör som sagt. Jag är för rörig i huvudet för att skriva. Det är inte nog stökigt för att städa. Nåja. Lite finns det att göra. Jag skulle kunna stryka lite lakan. Jag skulle kunna rensa lite tidningar. Jag skulle kunna plocka in den rena disken och diska den nya. Lite sånt där. Smått. Jag kanske skulle sy lite. Jag ska bota mitt konstiga humör så blir det kanske bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback