Slöhelg.

Idag känner jag mig på sånt där lagom jag-är-så-lat-och-jag-behöver-inte göra-något-alls-humör. Det känns rätt bra. Så jag har spelat CSI. [Och svurit åt spelet då det inte funkat. Sen funkade det. Med exakt samma saker jag tyckt jag gjort. Spännande.] Och så har jag slötittat på TV. Samtidigt.

Det blev inget grönan den här helgen. Vi får ta det annan helg. Däremot var Tompa och Sara [och Morris] här i fredags. Så vi spelade Buzz, och snackade skit hela kvällen. Det kändes rätt lagom. Så igår var jag bara jääääääääääääätteseg. Och trött. Framförallt. Så när Sara och Tompa åkte hem kraschade vi ett par timmar. Och så lyckades vi slöa bort hela helgen.

Så nu får vi köra en aktivare och nyttigare vecka. Eller nåt. Eller så slöar vi lite till. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback