Today I´m good, but tomorrow I´m gonna party.

Jag fortsätter alljämnt vara duktig.

Jag stryker, stryker, stryker tills jag flyter bort i värmen. [Det är faktiskt rätt dumt att stryka när termometern närmar sig 30-strecket. Det är nog varmt ändå. Men vad gör man då man har fåtöljen full i kläder Så kan man inte ha det.] Sen lägger jag ner allt i lådor/hänger i garderober. Riktigt engagerat.

Åndå börjar jag känna mig något stressad nu. Jag har fortfarande saker kvar att stryka. [Det är så det går då man slarvar tills det börjar bli akut.] Jag måste försöka få in alla tyger i bänken. [Jag vill inte ha dem framme och skräpa. Inte sådär många iaf. Inte ens hälften så många.] Och köket ser ut som... Hm.

Jag åker dock imorrn. Det ska bli så nice. Borlänge, musik och... öl? Det är allt en flicka behöver ibland. Jag ska bara lösa alla värdsliga problem först. Vilken tröja känns bäst? Vilka byxor? Eller kjol? Har jag allt smink jag ska ha? Ja. Såna där värdsliga problem ni vet. Och nån jäkel har glömt att färga mitt hår! Undrar om jag skulle klara att göra det själv. För Micke åker ikväll så det kan jag nog inte räkna med.

För övrigt måste jag packa åt honom mockså. Tydligen. Jag har skämt bort honom så nu klarar han inte ens att packa själv. Hopplöst med pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback