trams. igen.

snart är det borlänge. jag vet inte vad som händer med hur vi reser och så. men men. det löser sig nog. jag kollade upp tåg och bussmöjlighet för de dära som ska till göteborg. det är dyrt att resa dit om man är "vuxen", visste ni det. över 400 kronor per resa, per person. det är bra att ha bil. uppenbarligen.

det lär bli bra iaf. det blir bra musik ock säkert massa öl. tihi.

annars är det varmt varmt och jättevarmt. [klaga inte. ni vet att ni inte vill ha kylan. nu har ni chansen att bli bruna. ut i solen med er! ska jag säga... men men...]

städningen börjar gå från sådär till okej. nu ser vardagsrummet relativt bra ut. det är bara alla mina jävla tyger. det som är kvar från senaste tvätten som jag inte huniit stryka [och jag som ska tvätta imorrn.] och så ska micke dammsuga. [pik pik.] sen är allting iordning, sen är det jobbiga köket kvar. rummet som bara blir stökigare varje dag av någon märklig anledning.

fast nu koncentrerar vi oss på thåström istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback