Trams.

För att kunna klaga på alla andra som sköter sina bloggar så illa så måste jag ju skriva något. Heh.

Städningen går... sådär. Det ser fortfarande inte ut som jag vill. [Jag är förstörd av alla inredningsprogram. Jag VET. Och jag VET att det aldrig ser ut så hos någon på riktigt. Men visst vore det skönt om det kunde se ut så. Erkänn då. NI vill också ha det så!] Men det blir mer städning och ordnande snart. Då jag har råd med en stor lägenhet så ska jag prioritera förvaringsmöbler. Och då kommer vi ha så mycket utrymme så Micke inte kan klaga på att det blir övermöblerat. Men det är i mitt rika framtida drömliv. När jag är rik. Heh.

Idag var vi i stan. Det blev nya skor till oss båda. Och ny gas till soda streamern. Och Micke fick byxor. Och så blev det.. .hm. Vin. Det var extremt varmt och svettigt i stan. Och jag var jätteduktig igen. Kortärmad tröja. Jag vet att för det flesta är det "så vadårå?". Men för mig är det.. duktigt.

Skrivandet går också sådär för övrigt. Jag är för stressad över hur det ser ut. Och så har jag för höga krav på mig själv. Ta ett djupt andetag och starta om. Det är allt som gäller.

Nästa helg är det festival. [Fast jag är irriterad över att missa torsdagen.] Och helgen därefter kanske vi kan samla ihop oss till grönan. Eller senare i sommar. Förhoppningsvis. Följa? Men jag ska INTE gå i spökhuset om jag inte blir modig eller om nån elak tvingar mig. [Blänga på.] Och så är det båtåkande såsmåningom. Fast jag vill fortfarande sitta i en park. Men det är tydligen bara jag som har sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback