Födelsedagsmiddag.

Och Sverige vann mot Puruguay igår. I sista stund. Bokstavligt talat.

Micke hann föresten till fotbollen. Han, som aldrig springer, sprang hem! Det ska fotboll till för att få Micke att springa. Och då menar jag inte att han ska spela fotboll själv;)

Idag fyller min mormor år. 85 blir hon. Så vi ska äta familjemiddag. Från början skulle hon få bjuda ut alla på restaurang men eftersom Per jobbar till 18 så tyckte mamma att det blev besvärligt. Så då ska åtminstone mamma och syrran [och kanske vi, om vi orkar/hinner] till mormor och fika. Sen ska vi till mamma och pappa och äta. Vi ska bara köpa nån blomma till henne på vägen, för det behöver hon.

Och dessutom tycker jag det är dags för er att uppdatera era bloggar. Det är jag som ska vara sämst på sånt här. Och hör sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback