Framgångar.

Jag känner mig riktig duktig idag trots att jag skolkade från Aspen. [Skolk är det väl egentligen inte, för det är frivilligt.] Jag skrev flera sidor. Det gick riktigt bra. Jag satt t.o.m. ute och skrev. Så jag fick lite sol. Fast jag satte mig där då solen slutat ligga på. Jag antar att datorn inte hade uppskattat att bli stekt och jag hade förmodligen inte kunnat tänka. Sen plockade jag undan i sovrummet. Det var inte så farligt som det såg ut, men det är irriterande då det ser rörigt ut. Jag kan konstatera att vi behöver tvätta rätt snart iaf. Då jag samlade ihop tvätten blev det en del. Innan midsommar borde vara trevligt. [Peta på Micke.]

Nu börjar jag känna att min energi kommer tillbaka. Jag känner åter suget efter allt det där jag ville göra. Jag vill ut i solen. Jag vill vara aktiv. Jag har redan bestämt mig för att då jag är på landet ska jag simma [fats det skrev jag väl]. Nu börjar mina mål faktiskt var uppnåliga. Med mer energi i kroppen och mer glädje så orkar jag nog leva ett vanligt liv. Inget att skryta om för de flesta men en stor bedrift för mig.

Snart är det fotboll. Vi missade förra matchen [då Sverige spelade] för då spelade Edguy på SRF. Men nu kan iaf jag se. Micke jobbar som vanligt så han missar första halvlek. Glöm inte att heja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback