Pirathelg.

Nu är jag hemma, levandes och har tid att skriva igen efter helgens... bravader.

Carro fyllde då 30. Men pågrund av att Carro är lite dåkig på att planera skippade vi picknicken. Istället satt vi och invigde syrran och pers balkong eftersom de skaffat nya balkongmöbler. Trängre men mer bordplats. Syrran är jättestolt. Heh. Sedan gick vi ner till Villan där det var pirattema. Jag tyckte jag var jätteduktig på att hitta på något. Uppvikta jeans, piratkatt och Mickes bandana. Jättefint. Sedan blev det hela natten som vanligt. Och jag sov sådär halvlite i vanlig ordning tills Clabbe fick för sig att jag skulle med vidare till honom där Joppe och en tjej satt och sen blev det till Carro och sen blev det äta. Ibland känner sig även yngst i sällskapet äldst om man säger så.

Idag har vi tvättat. Det behövdes. Men det blev massa tvätt så nu behöver Stina rulla upp ärmarna och ta och stryka. Fast jag är arg på sånt. Behöver nytt strykjärn och strykbrädan är nån billig kass sak. Men men. En sak i taget eller vad man säger. Kanske kan få ordning på det också. Det är så mycket med det jordiska.

Och jag är lessen att säga det. Jag vet fortfarande inte vad som händer i midsommar. De pratade löst om något och jag orkade inte lyssna. Tjata på Micke. Eller Per. Så enkelt är det. Eller enkelt och enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback