Rastlösa flickan.

Det märks att det är sommar. Dagarna blandas ohjälpligt ihop i mitt huvud. Morgnarna blir alltför sena. [Jag tycker inte om att slöa bort hela dagarna!]

Idag har jag iaf försökt vara lite duktig. Så nu är midsommarpackningen borta. Och sovrummet ser ut som ett vanligt sovrum. Och hallen med för den delen. Så nu funkar suprise-besök om de inte kommer längre in än så. Heh. Man tycker att då man är ledig så borde allt vara iordning. Men det funkar tydligen inte så. "Disken diskar inte sig själv".

Det går segt nu. Jag är seg. Jag har inte skrivit en enda rad idag. Och jag som tyckte jag kommit igång så duktigt igår. Men jag skulle ju bara... Ja, ni vet hur det är. Alla dessa baran tar alldeles för lång tid i slutet.

Det känns som det är så mycket jag vill göra. Nu. På en gång. Fast det är ju en del som händer om jag bara lugnar ner mig lite. Borlänge och festival, vi ska åka båt, vi ska på grönan. Titta bara vilka duktiga och engagerade människor vi är. Fast jag vill så mycket mer. Det är det dumma i att vara rastlös. Om man inte är miljonär finns det aldrig nog att göra. Heh. Fast jag har hört att rastlöshet kan vara ett slags sjukdomssymtom också. Jävla skit också. Nu har jag säkert slagit över. Så nu kan jag inte sitta still och så kommer jag äta tills jag blir tjock. Heh. Närå.

Vad säger ni? Sitta i en park i solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback