Snart dax.

Det här har jag inte tid med. För nu har nedräkningen börjat på riktigt. [Men Micke behövde få lite pengar.]

Idag åker jag, syrran och Per till landet över dagen. Pappa fyller år imorrn så vi passar på att fira honom lite tidigare eftersom vi inte kan på onsdag. Micke har samtidigt sin klassåterträff. Så det är inge synd om honom. [Faktum är att jag misstänker att han föredrar det.] Ikväll ska det mesta av bilen packas. Syrran sa att vi/jag kunde passa på att sova där. Fast förmodligen är det inte så krångligt att åka förbi Älvsjö och hämta upp oss där. Jag ska prata med Micke om det. Har jag inte hunnit än. På onsdag så börjar de/vi åka klockan 10. Och sen går färden mot Sölvesborg och Sweden Rock Festival. Vi borde faktiskt ta och skriva ut spellistan. Men dumma Micke måste kopppla in skrivaren då. [Pik pik]

Det var det. Nu ska jag sätta lite fart. Måste kanske åka om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback