Snart slut.

Hörni. Sluta klaga på värmen. Det är ert fel att det regnar så förbaskat på mig. Imorse då jag åkte till tomteverkstaden var det varmt och skönt. Så jag satte på mig kjol och sandaler. Men då jag åkte hem många många timmar senare blev jag genomblöt. Frös om tårna gjorde jag.

Iaf. Nu har snart allt slutat och man kan ta sommarlov. Ingen pratgrupp kvar. Sista gången var idag. Det kändes rätt bra dock. En gång tomteverkstad kvar. Det kan man leva med. Sen så har jag iofs Aspen. Men så mycket som jag skolkat från det kan jag väl göra hur jag vill. Jag ska ut på landet och vila huvudet. Så ska jag börja simma så jag får tillbaka min smala platta mage och inte den här dumma. Då börjar nog byxorna sitta som de ska igen. [Jag vet. JAG får inte klaga enligt alla. Men jag kanske också känner mig ur form.]

Och sen då? Mormor fyller år på fredag. Carro hade eventuellt fest. [Ingen vet för hon är lite oengagerad.] Micke jobbar som vanligt i helgen. Och det är inte mig ni ska tjata på om midsommar. Jag och syrran har bestämt att det är Micke och Pers ansvar. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback