Sweden Rock Festival.

Nu kom vi hem igår. Trötta, slitna, illaluktande. Fast helt klart nöjda. Tre dagars rockande. Två dagars resande ner och upp för Sverige. [Nåja, vi ska inte överdriva.]

För att undvika en lång tråkig text gör vi så här...
Sol, sol, sol. Musik, musik, musik. Första dagen bränd i solen och resten av dagarna tvångssmörjning av syster. [För alla iofs, inte bara mig.]

Shopping: Nya ringar för mig [katt], Micke [Sagan om ringen men i silver] och syrran [svårbeskriven men snygg]. Ny navelpiercing [less på den gamla, fast jag har haft den i 5-6 år också]. Två tröjor till mig [dödskalle-Kitty och en dödskalle-katt]. Nu har jag tappat namnet, men sån där huvudbonad som man gör med en sjal som man knyter snyggt till Micke, syrran och Per. Per köpte nytt spänne till skärpet ochså, en skorpion. Och så köpte syrran och Per nån skiva. Jag ville egentligen köpa ett nytt rockhalsband också [eftersom mitt gamla har gömt sig] men jag hittade inga snygga. Per ville köpa en snygg dörrmatta men den var slut då han skulle göra det. Jag och syrran ville köpa två tröjor som skulle sitta ihop men då vi inte hittade en matchande andra tröja blev det inte så [annan gång].

Bäst: Edguy. [Naturligtvis]
Sämst: Porcupine Tree. [Syrran, Micke och Per sov till det. Säger väl allt.]

Guldkorn: DORO, Venom, Alex Harvey B

Resten får ni fråga om, eller höra. Vadsom. Fast ni missade nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback