Fest-helg.

Ibland är jag en riktigt... förvirrad [för att inte vara alltför elak] flicka. Jag borde ha varit hos tandläkaren i fredags. Men det glömde jag bort. Eller förträngde. Så jag var tvungen att ringa å be om ursäkt och boka om den jäkla tiden. Som om jag inte tyckte nog illa om att gå till tandläkaren från början. Men men.

Vi var hos Sara och Tompa i lördags. Inte bara vi iofs men jag orkar inte leka räkna upp folk leken. Lite mycket blev det kanske. [Host harkel.] Det märktes om inte annat dagen efter. Inga kommentarer. Fast det var rätt kul. Och jag slutar aldrig fascineras av hur fullkommligt engagerade folk kan bli av en melodifestival. Fast alla har sina dåliga sidor;) Och sen lyckades jag övertala tjurskallig Micke att vi skulle åka nattbuss hem. Han är bortskämd. Det är inte jag.

Men det var trevligt som omväxling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback