Smitning.

Jag borde inte sitta här egentligen. Jag borde ducha och mejka mig. Men jag är en dålig människa och det visste vi redan. Heh. Vi ska till Sara och Tompa ikväll och det är därför jag borde. Troligtvis lär vi åka hem innan tågen slutat gå för Micke tycker inte om tanken av brist på sovplats. [Och har jag berättat att min pojkvän är en riktig kräsen fjolla gällande sängplatser? Tur att han inte varit med mig då det varit riktigt trångt så att alla legat huller om buller. Kunde blivit knepigt:)]

Rickard ringde idag och fixade tågbiljetter till Erika. Det kan faktiskt bli kul att se henne. Och det var evigheter sen jag åkte tåg. [Det där ger mig associationer till "sex and the city" där Carrie och Samantha ska åka till San Fransisco med tåg och tror att det är störtmysigt men det är en ren mardröm. Fast de är rätt snobbiga. Det är inte jag. Jag tycker det är rätt kul på riktigt. Om man inte har menssmärtor så man vill skrika och det samtidigt är 30 grader på tåget så man håller på att bli tokig. Fråga Hanna, hon vet vad jag menar.] Fast bästis tror att man behöver dator och film för att roa sig på ett tåg. Vilken liten tramsa va?;) Jag ska lära honom att roa sig på ett tåg jag. Det har aldrig varit ett problem för mig. Och en dag i världen så var jag relativt duktig på att åka tåg iaf.

Städningen går långsamt så det är tur att vi inte har bokat återinflyttningsfest än. Fast det kanske vi borde. Vår ursprungliga plan var samma helg som jag ska till Erika så det är dumt. Men vi kanske ska försöka ta däromkring. Om man säger till folk i tid brukar de vara bättre på att spara pengar och då funkar det mesta. Lönehelgen funkar dock inte. Micke jobbar då. Hemskt olämpligt.

Sen har inget hänt. Än iaf. Men forhoppningsvis så rör det på sig lite mera snart. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback