Snö.

Och så började det snöa igen. Är det bara jag som vill utrota vintern?

Tandläkaren idag. Det är alltid lika tråkigt. Och det känns mest som man åker dit i onödan då man inte har något hål att laga eller så. Men jag antar att det är någon poäng med det också. Fast man åker ju aldrig till vårdcentralen för att kolla att "allt är som det ska". Och det är ju konstigt dock. Till gynekologen åker man av den anledningen iofs. Eller man ska.

Jag hade tänkt att jag skulle yoga då jag kom hem. Men snön fick mig att känna sån motvilja mot att träna så det förmodligen inte är någon idé. Så jag tror jag hoppar över det och gör en stor frukost istället trots att jag bestämt mig för att yoga varje fredag. Jag kanske får mer lust senare och förutsatt att jag inte ätit på två timmar så kan jag yoga. Annars tänkte jag att jag kan ta det på måndag. Jag har iaf tänkt att börja på måndagar också. Och det är lämpligt att inte åka till Erika med träningsvärk. Kanske.

Nu blev det en sån där deppblogg igen. Det är den j-la snön. Jag säger ju att den är ond. Ge mig vår och sol så ska jag sprudla istället. Jag som kände mig riktigt frisk igår.

Nä. Stor frukost. Sen stryker vi det sista lilla och städar undan lite så blir vi genast mycket gladare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi är iaf Två som hatar detta. Kände inte speciellt mycket lust att gå upp imorse..

Vad var det för yoga dvd du hade? är nyfiken att köpa nått sånt själv oxå. får lite ångest av att inte göra nått som ens påminner som träning...

ha det så jättekul hos Erika!!
kram!

2006-03-31 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback