Planer och SRF.

Jag har inte skrivit på ett par dagar. Denna gång kan jag erkänna att det inte är för att jag inte satt på datorn. Faktum är att min dator är på varje dag numera. För jag har en alldeles ny dator. En dator som inte känns jobbig att slå på dagligen. För det är en laptop. [Gud så mallig man kan vara.] Det är mest att jag haft noll att skriva. Inte för att påstå att jag har en jäkla massa att skriva nu. Men iaf.

Det var mors dag idag. Ni kom  väl ihåg att ringa era mammor? Jag ringde min. Sen var vi och tvättade på Lidingö och åt middag med svärföräldrarna. Och en blomma fick Mickes mamma också. Det var väl duktigt?

Det närmar sig SRF. Nu är det mindre än två veckor kvar. En hel vecka som nästan är som vanligt. Sen är det fest för en kompis. [30-årsfesterna har börjat nu. T.o.m. lilla jag börjar bli stor.] Sen är det två dagar av förberedelse, varav en har nån "riktig" aktivitet. Sen åker vi. Det är bra kul att åka på festival igen. Fast jag hade EGENTLIGEN velat åka på Roskilde också. Men det blir nåt annat år. Jag måste tillbaka det är bara så.

Snart är det sommar på riktigt. Ledig från typ allt och det blir väl en hel del landet kan jag tänka mig. Fast syrran ska vara där också. Då kan det var roligt. Och om man kan ha tur så vågar jag mig kanske på att simma. Jag behöver motionen. Det lär gudarna veta. Så att säga.

Jag har börjat skriva riktigt duktigt på sistone. En sån där gammal "lergubbsberättelse". Fast jag har ändrat lite på den min vana trogen. Det går riktigt bra iaf. Jag har skrivit tio bra sidor på bara ett par dagar. Mer än jag skrivit på månader. Fast min tavla har dock stannat av. Måste man blöta upp de gamla färgerna då? Egentligen har jag ingen lust min mina vanliga aktiviteter p.g.a. det. Jag vill måla och skriva. Och sy. Om jag får igång symaskinen vill säga. Vill sy en kjol som jag tänkt på en hel evighet. Så går det när man vill en jäkla massa samtidigt. Min energi är iaf tillbaka. [Pollena har lugnat ner sig?]

För övrigt måste jag umgås mer med min bästis. Visst va? [Snegla mot omnämnd.]

That´s all folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback