Sjukling.

Jag är hemma och är sjuk. Ordentligt sjuk. Jag-kan-knappt-andas-sjuk. Dumma Micke som smittas. Fast egentligen gör det väl inte så hemskt mycket. Bara jag är frisk till SRF. Annars måste jag strypa någon. I all vänlighet:)

Just nu känns det som allt håller på att slutas inför sommaren. Och så får man intrycket av att man måste göra allt man skulle. Uppfylla sina mål. Fast det måste man väl knappast bara för att det är sommar. Tänk vad mycket man kan göra på sommaren [och som man för övrigt ska]. Man kan ta tag i sin träning utan att ha några ursäkter. Man kan läsa alla de där böckerna som man tänkt läsa så länge. Man kan ta tag i sitt skrivande och sitt målande och slippa känna dåligt samvete för att man inte är ute i solen, för övrigt så är både laptops och pannåer flyttbara och kan stå ut med lite sol.

I helgen var det schlager-fest. Och som alla redan vet så vann Finland med Hard Rock Halleluja. Men kul hade vi iaf. Massa folk. Öl. Och tom en del dansande. Fast sen så skulle Micke naturligtvis hem innan man knappt hunnit vakna sin vana trogen. Vi får nog ge syrran och Per en pump till madrasserna så jag får lite lugn och ro då vi sover där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback