Sol ute...

...och jag mår fortfarand pyton.

Det blir inga grupper idag för jag vägrar att åka till grupper som ska hjälpa mig att må bättre då jag mår pyton och knappt orkar göra kaffe. [Fast jag måste nog stoppa i mig nåt i magen med tanke på hur illa jag åt igår, men jag hade noll energi till att göra mat.] Nåja, tomteverkstan var iaf inställd. Och pratgruppen skulle vara tidigare. Och det skulle betyda att jag ska åka om en timme. Och det.. nej.. inte direkt.

Men jag ska försöka få lite energi till att skriva lite idag. Och förhoppningsvis kan jag lyckas skriva flera sidor och få fart på min... ja.. vad man nu vill kalla det. Folk som skriver verkar sikta för högt. Om jag inte skriver för mig så blir det bara trams. Så jag tänker än så länge ha i tanken att jag bara skriver lite. Och sen kan man drömma lite på sidan. Usch, det där lät illa.

Nä. Nu fick jag order att söka efter en byrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback