Stress.

Jag är typ slut. Och det har jag varit ett par veckor nu. Förklaringen stavas. p.o.l.l.e.n. Den är djävulens verk. Jag svär. Ändock kör jag på. Jag lever i villfarelsen att snart är sommaren här. Och då kan jag ligga på en gräsmatta och låtsas att resten av världen inte existerar. Det är inte riktigt sant. Så funkar det aldrig. Men jag kan iaf låtsas ett tag.

Just nu känns det som det flesta snurrar på. Vi hade avslutning på jobbet igår. Så då blev det tårta och sen mådde jag illa. [Man ska inte äta tårta, man ska äta frukt. Hälsofreak.] Dock var det ledigt på Aspen så jag kunde slappa. Och nu är det bara tre gånger kvar av tomteverkstad och tre gånger kvar av pratgrupp.. eller två där. Och det känns skönt men på nåt udda sätt stressigt. Och sen upphör Aspen för sommaren. Och då det är sommar då blir det inte lugnt.. Men man kan låtsas som sagt. Men det är två festivaler och midsommar och vara på landet som gäller till att börja med. Jag har ju sagt att jag har svårt att sitta still.

Nåja. För övrigt så fyllde syrran år i söndags. Så på lördagen satt vi på Skansen. Och vi såg järven! Den jäkeln ser man aldrig, eller dom för det är faktiskt två. Och lemurerna hade små små ungar så man fick lust att stoppa i fickan och ta med hem. Och sen var vi naturligtvis tvugna att åka till jakan och bete oss dumt på tre ställen, heh. Ett är juh inte nog. Nej nej. Hm.

Nu ska jag leka med mina nya dator och titta på TV och försöka stoppa något i magen. Falafel tror jag. Och nästa gång ska jag inte vänta så länge med att logga in på internet. 79 mejl är lite extremt. Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback