Ångestkänslor.

Jag försöker börja aktivera mig lite. Har tagit tag i det där träningsprogrammet jag fått från Toppform. Tog en gammal anteckningsbok och byggde en träningsbok. Egentligen tycker jag inte det kan räknas som träning ännu. Korta raska promenader. Men det kanske är bra att mjukstarta. Längre och längre promenader. Raskare och raskare. Och jag och Micke pratade om att köpa satskort. Kostar lite pengar. Men hälsan är väl alltid värd priset.

Mycket av min energi tillbringas nu av att önska att jag ska få godkännande på mina studier. Och att allt ska flyta på som det BORDE. Och så funderar jag på om jag kanske borde börja jobba. Men samtidigt känns det som om jag borde ta de där kurserna först. Sen kan jag kanske jobba lite från Augusti. Och sen är det hela tankarna på designutbildningen. Och jag vill inte vänta en evighet. Jag vet att jag har hela livet framför mig men samtidigt känns det som om jag inte vill börja leva då jag är 30. Och i den här takten känns det inte helt omöjligt. Så lite frustrerad är jag just nu. Det känns som jag redan slösat så många år. Så mycket tid har jag gjort ingenting. Och det räcker faktiskt nu.

Men nu koncentrerar jag mig på att det är två dagar kvar till båten. Och sen är det Iron Maiden. Dock hade jag ont i halsen då jag vaknade i morse. Så måste stoppa i mig lite hälsopiller för annars måste jag skjuta någon om jag missar allt för att jag har influensa.

Nu ska jag skära färdigt resten av skumgummit. [Hoppas jag. Tar djävulskt med tid.] Sen är det en snabbpromenad som gäller. Städning. Och så ska jag plugga lite på mitt arbete för naturkunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback