Ångesttankar. [please make them stop]

Idag känner jag som jag har lite ångest. Inte egentligen men... Jag har pluggat alldeles för många timmar i streck och jag har sovit alldeles för lite och jag är alldeles för trött och då börjar mina tankar att vandra i sina gamla mönster helt ofrivilligt. Och jag gör mitt bästa för att säga att det inte är något att bekymra sig för och att de de mönstrena bara leder till ett destruktivt beteende. Och det är det sista jag behöver nu då jag mår bättre.

Fast samtidigt kan jag inte helt skaka av mig känslan. Inte helt överraskande är det FK som spökar i mitt huvud. För vad gör jag om de säger att jag inte har rätt till några pengar? Kan man akut söka något bidrag från CSN då? Kan jag det? Jag är inte villig att offra studierna och samtidigt så måste jag överleva. Vi har räkningar varje månad och det är inget alternativ att säga att pengarna bara inte finns.

Men jag ska inte oroa ihjäl mig. Jag får lösa det på något vis. Fan vet hur om FK krånglar men vad gör man. CSN är ju ett alternativ att kolla i så fall. [Kan inte få fullt men det är bättre än inga kronor alls.]

Nä. Jag har inte tid med det här. Jag måste plugga en massa timmar till idag. Fast jag har nästan fått ordning på grunden och då ska det inte vara så krångligt. Hitta lite bilder. Göra lite struktur. Positivt tänkande var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback