It´s all good.

Jag är faschinerad av mitt eget humör just nu. Jag har mått så dåligt så länge. Det har alltid varit jag som tyckt att livet känns som pest och känt att INGENTING funkar. Alltid varit jag som velat skrika och gråta. Alltid varit jag som varit frustrerad på livet. Men så läser jag folks bloggar. Lyssnar när folk pratar. Och så inser jag hur jävla bra jag mår. Skolan går riktigt bra trots att jag har ett arbete jag borde gjort mer på. Jag känner inget desperat behov av att prata ut all skit inom mig, för i sanningens namn finns det ingen skit. Visst att vi inte riktigt bor som vi vill och att jag skulle vilja klara av 100% nu nu nu. Men det känns inte jobbigt. Förmodligen får jag börja plugga ordentligt nästa termin. Det betyder iofs max 75% men det är ordentligt för mig. Jag får börja på social fobi -terapi snart [förmodligen] och det känns skitbra. Jag och Micke ska skaffa satskort och jag är riktigt hälsosam för att vara jag. Nångång [snart hoppas jag] ska jag pierca mig igen. Och sen såsmåningom ska jag tatuera mig. Jag har planer och allting känns bra. Och Micke och jag är lika bra som vi alltid varit. Så. För första gången [någonsin känns det som] kan jag säga att jag mår skitbra. Det är lite läskigt eftersom jag aldrig haft det så. Men det är bra läskigt. Enda minuset är att man inte kan skriva några djupa berättelser om att allting är positivt.

Till helt andra saker. Båten var nu i fredags. Lika toppen som vanligt. Kändes aldrig som jag kom till de andras nivå, men det var nog för att jag inte riktigt hade ett behov av det. Jag hade kul iaf. Och ingen skam i att må bra. Vi köpte typ megamycket för mycket sprit än man får men vi kom undan med det så då är allt okej. Och alltid trevligt med fullt "spritskåp". [Spritflaskor på ett skåp än så länge. Tills vi har råd med nya möbler. Fast planen är att köpa nya möbler till när vi får flytta. Enklare då. Be Myrorna hämta de gamla och be IKEA köra de nya till rätt ställe.] Och så blev det massa godis som vanligt. Trots att vi inte äter så mycket godis. Och lite ringar [två till Micke och en till mig. Jag ville ha en till men hittade ingen. Eller det gjorde jag. Men syrran har sån och det kändes fel], en kedja [till Micke], två tröjor [en var]. Cigg och snus förstås. Och så lite småplock till från taxfreen. Skulle ha köpt lite ginblanddrycker med hem dock. Men det missade vi. Annan gång. Bra musik var det också. Sabaton var underbara. Trots att det var dagen efter och man var trött och seg.

I går [lördag] var det Maiden. Mycket bra trots att det var typ bara nya låtar. Fast man känner ju igen stilen. Och det är trots allt Maiden. Dock hade jag pissont i fötterna och var rätt trött. Men det funkade iaf.
Nu får man vänta till 2008 på att se dom igen. Lääääääänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback